گردشگری و سفر

اجرای ۴۸ طرح اقتصادی در شهرستان نیر

مجله خبری آبادی 118/اردبیل معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از درحال اجرا بودن ۴۸ طرح اقتصادی و احداث مجتمع بزرگ آبدرمانی در شهرستان نیر خبر داد.

یاسر عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ۹ فروردین در جریان بازدید از طرح‌های اقتصادی شهرستان نیر گفت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر بسیار زیاد است و هم اکنون احداث مجتمع بزرگ آب‌درمانی و ۴۸ طرح اقتصادی در شهرستان نیر در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به قرارگیری شهرستان نیر در یکی از مبادی ورودی استان اردبیل، گردشگران پرشماری در این شهرستان حاضر می‌شوند.

عبداللهی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر از جمله مجتمع‌های آب‌درمانی، افزود: یک مجتمع بزرگ آب‌درمانی در شهرستان نیر در حال احداث است که تلاش می‌شود فاز اول این مجتمع بزرگ امسال افتتاح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: طرح‌های کشاورزی و صنعتی یکی از موضوعات مهم شهرستان نیر است و هم‌اکنون ۴۸ طرح اقتصادی اعم از گردشگری، صنعتی و کشاورزی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۰درصدی در حال اجرا است که با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها طی ۲ سال آینده فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد خواهد شد.

عبداللهی همچنین در این بازدید با اشاره به اهمیت احداث شهرک دامپروری ویرثق نیر در تأمین امنیت غذایی استان اردبیل، اشتغال فارغ‌التحصیلان دامپروری شهرستان نیر، سامان‌دهی دامداران و حفظ محیط زیست بر تسریع در احداث این شهرک دامپروری تأکید کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023