گردشگری و سفر

آغاز طرح گردشگری سنگ‌فرش خیابان امام خمینی (ره) آبادان

مجله خبری آبادی 118/خوزستان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار آبادان گفت: در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و گردشگران آبادان طرح گردشگری سنگ‌فرش خیابان امام خمینی (ره) در این شهرستان آغاز شد.

احمد امیری در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، اظهار کرد: این طرح عمران شهری شامل کف‌پوش‌گذاری، نصب مبلمان، گلدان، مه‌پاش و به‌سازی روشنایی خیابان به مساحت سه هزار مترمربع است.

وی ادامه داد: طرح مزبور با توجه به قرار گرفتن در مرکز شهر در مدت ۲ ماه اجرا خواهد شد و سعی بر این است تا کمترین مزاحمت برای کسبه و مردم ایجاد شود.

امیری عنوان کرد: اجرای این طرح علاوه بر رونق اقتصادی و تجاری در خیابان امام خمینی (ره) باعث رشد گردشگری در هسته مرکزی شهر آبادان خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار آبادان گفت: اجرای چندین طرح عمرانی با هدف زیباسازی محیط شهری از جمله احداث پارک، بهسازی خیابان‌ها، زیباسازی حاشیه رودخانه‌های بهمنشیر و اروند در دست اجرا و یا در حال مطالعه است.

او بیان کرد: مطالعات بررسی و مکان‌یابی چند منطقه برای احداث گذر غذا در آبادان نیز در حال انجام است زیرا این مهم می‌تواند در توسعه گردشگری شهر نقش مهمی ایفا کند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023