اجتماعی

آغاز پویش «مشق مهربانی» و «همه حاضر» برای تامین مایحتاج دانش‌آموزان بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش «مشق مهربانی» و «همه حاضر» از ۲۱ شهریور با هدف تامین مایحتاج دانش‌آموزان تحت پوشش و تهیه لوازم‌التحریر و ملزومات تحصیلی به مدت یک ماه فعالیت خبرداد.

محمدکریم آریا در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، با اشاره به راه‌اندازی پویش «همه حاضر» در راستای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی اظهارکرد: سازمان بهزیستی کشور هر سال در روزهای آغازین شروع سال تحصیلی با هدف تامین مایحتاج دانش‌آموزان تحت پوشش خود و تهیه لوازم‌التحریر و ملزومات تحصیلی، اقدام به برگزاری پویش‌هایی تحت عناوینی مانند «مشق مهربانی» و «همه حاضر» و… می‌کند.

وی افزود: پویش «مشق مهربانی» و «همه‌حاضر» به صورت هماهنگ از ۲۱ شهریورماه سال جاری به مدت یک ماه در سراسر کشور آغاز شده و در این راستا هموطنان خیر با مشارکت در این طرح، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی و ادارات بهزیستی استان‌ها و مراکز تحت نظارت سازمان بهزیسیتی کشور اهدا کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به سوالی درخصوص میزان کمک‌های جمع شده طی سال گذشته توضیح داد: در سال گذشته در برگزاری پویش‌های مذکور بیش از ۱۳۰ هزار مددجوی تحت پوشش به ارزش ریالی ۶۴ میلیارد تومان از مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی بهره‌مند شدند.

آریا در ادامه درباره نحوه مشارکت در طرح گفت: روش‌های مشارکت در پویش مشق مهربانی و همه حاضر برای هموطنان از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۲۳* و شماره کارت  ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به  نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی و یا از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir  امکان‌پذیر است.

انتهای پیام ‍‍

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023