اجتماعی

اجرای پویش «آینده شبیه توست» برای دختران پایتخت/برگزاری جشن با حضور ۲۰۰۰ دختر در برج میلاد

مشاور شهردار و مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از اجرای پویش «آینده شبیه توست» به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و  میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد.

مریم اردبیلی در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از رونمایی پویش «آینده شبیه توست» خبر داد و افزود: با هدف ایجاد نشاط، امید، انگیزش و همدلی در بین دختران ۱۰ تا ۱۷ سال شهر تهران و تقویت روحیه مشارکت اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان، از امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت الی ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ ویژه برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری در قالب پویش «آینده شبیه توست»، جهت اجرا در شهر تهران پیش‌بینی شده است. 

اردبیلی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل امور بانوان، جشن بزرگ «آینده شبیه توست» با حضور حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران نوجوان فعال و موثر شهر تهران در برج میلاد و همچنین برگزاری نمایشگاه «هزار امید» در حاشیه این جشن، خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سطح شهر نیز جشن‌هایی برای دختران پایتخت در نظر گرفته‌ شده، تاکید کرد: همچنین ۲۲ جشن روز دختر در سطح مناطق ۲۲گانه نیز با مخاطب حدود ۱۱ هزار نفر در بوستان‌های بانوان، مراکز شهردخت، شهربانو و سایر فضاهای عمومی تدارک دیده شده است.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به دیگر برنامه‌های پویش «آینده شبیه توست»، ادامه داد: افتتاح مجموعه شهردخت در مناطق ۲، ۶، ۱۹ و ۲۰، اجرای هنر تعاملی در فضاهای عمومی و پرتردد شهری و برپایی بازارچه دست‌آفریده‌های دختران در سطح مناطق ۲۲گانه از جمله برنامه‌های این پویش خواهد بود.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023