گردشگری و سفر

اسکان ۸۲ هزار مسافر در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری

مجله خبری آبادی 118/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در ایام نوروز در مجموع ۸۲ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان اسکان داشتند، گفت: همچنین از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۱۳ فروردین‌ماه یک میلیون و ۴۱ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

علیرضا جیلان در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118 با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های چهارمحال و بختیاری از تاریخ ۱۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین، اظهار کرد: در مجموع ۸۲ هزار و ۲ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری اسکان داشتند که از این تعداد ۴۸ هزار و ۳۱۷ نفر در اقامتگاه‌های رسمی استان اسکان پیدا کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: از این میزان مسافران ورودی به استان ۷۶۵۳ نفر در هتل‌ها، ۸۰۹ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۱۰ هزار و ۸۴۶ نفر  در مجتمع‌های گردشگری، ۲۱۰۹ نفر در مهمانپذیرها، ۱۰۴۷ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ۹۰۹۵ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ۱۴ هزار و ۸۹۷ نفر در خانه‌های مسافر، ۳۱ هزار و ۱۳ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و ۲۶۴۸ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان داشتند.

وی با بیان اینکه ۱۸۹ بازدید از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی در چهارمحال و بختیاری در طرح نظارت نوروزی صورت گرفته است، عنوان کرد: سه شکایت از جاذبه‌های گردشگری واصل شد و به ۳۰ مرکز تذکرات لازم داده شد.

جیلان گفت: از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۱۳ فروردین‌ماه یک میلیون و ۴۱ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023