اجتماعی

امضای تفاهمنامه میان کمیته امداد و دانشگاه علامه طباطبایی برای توسعه همکاری‌های علمی

کمیته امداد و دانشگاه علامه طباطبایی با هدف توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی در جهت توانمندسازی محرومان، تفاهمنامه امضا کردند.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 تفاهم‌نامه کمیته امداد و دانشگاه علامه طباطبایی  با حضور سیدمرتضی بختیاری – رئیس کمیته امداد – و عبدالله معتمدی – رئیس دانشگاه علامه طباطبایی – امضا شد.

همکاری برای توسعه دانش و مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با فقر، محرومیت‌زدایی و توانمندسازی از مهمترین اهداف امضای این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای تخصصی با همکاری دو نهاد، در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

همکاری در زمینه مدیریت دانش و اطلاعات مرتبط با امداد امام(ره) از دیگر موضوعات مورد توجه در تفاهمنامه کمیته امداد و دانشگاه علامه طباطبایی است.

هم‌افزایی حداکثری مراکز نیکوکاری دانشگاه با کمیته امداد در ارائه خدمت به دانشجویان نیازمند واجد شرایط و اجرای اردوهای جهادی مشترک نیز در این تفاهم‌نامه مورد توجه قرار گرفته است.

کمیته امداد در قالب این تفاهمنامه متعهد شد از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا در خصوص مسایل مرتبط با این نهاد حمایت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تورهای بازدید دانشجویان و اساتید از مناطق محروم و برگزاری اردوهای جهادی از دیگر موارد پیش‌بینی شده در این تفاهمنامه است.

انتهای پیام  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023