گردشگری و سفر

اولویت تأمین زیرساخت‌ها با پروژه‌های در آستانه بهره‌برداری است

مجله خبری آبادی 118/اردبیل معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: اولویت تأمین زیرساخت‌ها با پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار دارند.

نگار سریع‌الاطلاق پنجم خرداد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تأمین زیرساخت‌ها برای پروژه‌های گردشگری طرح برق‌رسانی، افزایش قدرت و تأمین روشنایی برای ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا است. 

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل افزود: اولویت تأمین زیرساخت‌ها با پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار دارند و عملیات اجرایی همه این ۱۴ طرح در سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهد رسید. 

وی بیان کرد: مجتمع‌های آبدرمانی، مرکز سرگرمی و تفریحی، اقامتگاه‌های بومگردی و مجتمع‌های گردشگری از جمله پروژه‌هایی هستند که در این طرح و در مناطق مختلف استان اردبیل، عملیات برق‌رسانی آنها در حال اجرا قرار دارد.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: شناسایی پروژه‌های اولویت‌دار حوزه گردشگری برای تأمین زیرساخت‌ها با توجه به پیشرفت آن‌ها اتفاق می‌افتد و با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها اقدامات لازم در راستای اجرای زیرساخت‌ها در اسرع وقت انجام می‌شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023