اجتماعی

اگر بخواهیم عدالت اجرا شود باید صدای بی‌صدایان را بشنویم

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: آن چیزی که در دولت چهاردهم بر آن تاکید می‌شود استقرار و بنای حق و عدالت است و طبیعتاً اگر بخواهیم عدالت اجرا شود باید صدای بی‌صدایان را بشنویم.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، زهرا بهروز آذر در نشستی صمیمی با اعضای موسسهٔ مطالعات و تحقیقات زنان، با زنان ایثارگر دیدار کرد و در جریان موانع و چالش‌های پیش‌روی ایشان قرار گرفت.

وی در آغاز نشست به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: هفتهٔ دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های نه فقط مردان، بلکه زنان غیور سرزمینمان هم است، زنانی که در پشت جبهه‌ها و خطوط مقدم جنگیدند و علاوه بر این، با حمایت‌های بی‌پایان خود از رزمندگان و خانواده‌های‌شان، در خطوط مقدم زندگی بسیار موثر بودند و نقش‌آفرینی کردند.

در ادامه، مسائل، مشکلات و چالش‌های پیش روی مادران و همسران شهدا و خانواده‌های جانبازان توسط زنان ایثارگران و همسران و دختران شهدا و ایثارگران مطرح شد و بهروزآذر به تجارب زیستهٔ خود و موانعی که با آن‌ها درگیرند، اشاره کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، معاون رییس جمهور در ادامهٔ این نشست اظهار کرد: آن چیزی که در دولت چهاردهم بر آن تاکید می‌شود استقرار و بنای حق و عدالت است و طبیعتاً اگر بخواهیم عدالت اجرا شود باید صدای بی‌صدایان را بشنویم.

بهروز آذر ضمن اشاره به زحمات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما در معاونت امور زنان و خانواده کنار شما خواهیم بود تا قانون جامع خدمات ایثارگران به بهترین نحو اجرا شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023