گردشگری و سفر

بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی اردبیل علاقمند است

مجله خبری آبادی 118/اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از درخواست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی استان خبر داد.

حسن محمدی ادیب ۷ اسفند در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری آبی استان با بیان این مطلب گفت: استقبال خوبی از سوی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی استان وجود دارد و با توجه به پتانسیل‌های موجود در سدها و دریاچه‌های استان سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند فرصت ویژه‌ای برای توسعه مجموعه‌های گردشگری باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در مواردی مثل دریاچه شهیدغفاری پارس آباد سرمایه‌گذاری در این حوزه نیاز اصلی شمال استان و اولویت اداره کل میراث‌فرهنگی است که خوشبختانه سرمایه‌گذاران متقاضی هم آماده فعالیت در این منطقه هستند.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز با حضور نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای طرح‌های موجود در حوزه گردشگری آبی و درخواست‌های سرمایه‌گذاران برای چند سد و دریاچه استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سرمایه‌گذاران متقاضی با تکمیل طرح‌های خود به شرکت آب منطقه‌ای مراجعه کنند.

محمدی ادیب ادامه داد: طرح‌های سرمایه‌گذاری بررسی شده در این جلسه مربوط به دریاچه شهید غفاری پارس‌آباد، سد الماس، سد گیوی، سد احمد بیگلو مشگین‌شهر، سد سرخاب نیر و سد قوری چای بودند که با اجرایی شدن این طرح‌ها ظرفیت مهمی به حوزه گردشگری آبی استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023