گردشگری و سفر

برگزاری دومین گردهمایی توراپراتورهای جهان در ایران

مجله خبری آبادی 118/همدان رییس هیأت جامعه تورگردانان ایران از برگزاری دومین گردهمایی توراپراتورهای جهان در ایران در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: مکاتبات برگزاری این برنامه از طرف جامعه تورگردانان به وزارت میراث‌فرهنگی داده شده است. 

ابراهیم پورفرج در دومین روز از برنامه آشناسازی تورگردانان و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران در همدان، بیان کرد: حدود ۸۰ کشور برای برگزاری گردهمایی توراپراتورهای جهان در ایران شناسایی شده است. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری اولین گردهمایی توراپراتورهای جهان در ایران در دهه ۸۰ بازتاب خوبی برای صنعت گردشگری ایران داشت، افزود: هدف از برگزاری دومین دوره این رویداد، بازگرداندن وضعیت گردشگری به پیش از سال ۹۸ است.

پورفرج ادامه داد: همچنین برگزاری دومین دوره این برنامه برای تغییر ذهنیت درباره ایران در آنسوی مرزها پیشنهاد داده شده و حضور فعالان حوزه گردشگری تاثیر زیادی در ایران‌هراسی آنها خواهد داشت. 

موسس جامعه تورگردانان ایران با اشاره به اینکه این برنامه بازار گردشگری ایران را احیا می‌کند، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای رونق صنعت گردشگری به کار می‌گیریم و سعی داریم وضعیت به قبل از سال ۹۸ برگردد.  

وی اضافه کرد: حضور رؤسای شرکت‌ها و تورپراتورهای نامدار و معتبر جهان در ایران باعث می‌شود برای کشور ما تبلیغ کنند و رفت‌وآمدها از سر گرفته شود.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023