جامعه شهری

بهره‌برداری از ۲۳ پروژه عمرانی شهرداری سمنان

مجله خبری آبادی 118/سمنان ۲۳ پروژه عمرانی شهرداری سمنان با حضور محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، اعضای شورای شهر و شهردار سمنان افتتاح شد.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان 20 شهریور در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری سمنان اظهار کرد: این ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر افزود: کار مؤثر و خوبی که توسط شهردار و اعضای شورای شهر سمنان انجام شده، توسعه پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر بوده است که از عدالت در ارائه خدمات حکایت دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت توجه به رضایتمندی شهروندان گفت: باید در پی کسب رضایتمندی مردم در تمام حوزه ها باشیم، به هر حال موقعیت‌ها و گستردگی پروژه ها در محلات مختلف سمنان یک نقطه برجسته در پروژه های شهری افتتاح شده امروز است.

وی با اشاره به اینکه سمنان از جمله استان هایی است که سرعت تصمیم‌گیری‌ها در آن بالا است خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان سمنان یکپارچگی مطلوبی بین ارکان مختلف حاکمیتی برقرار است که در رأس آن استاندار سمنان و حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان قرار دارند و از همین رو است که سرعت تصمیم‌گیری‌ها در بخش های مختلف این استان بالا است.

وی انتخاب سمنان به عنوان پایتخت جاده ابریشم در ایران را یک موفقیت برای مدیریت استان برشمرد و افزود: مزیت شهر سمنان بافت تاریخی، ریشه تاریخی و فرهنگ تاریخی آن است و همین پیشینه تاریخی در انتخاب سمنان بعنوان پایتخت شهرهای راه ابریشم ایران بسیار موثر بوده است. 

معاون استاندار بر لزوم بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی در مدیریت شهری سمنان تاکید و تصریح کرد: باید بستر لازم را به گونه‌ای فراهم کنیم که شاهد توسعه شهر سمنان با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و مردم سمنان باشیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023