اجتماعی

بیانیه شورای‌عالی آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ

شورای عالی آموزش و پرورش در پی حادثه تاسف بار و غم انگیز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) که منجر به شهید و مجروح شدن تعدادی از زائران مظلوم در این مکان مقدس شد، مراتب تسلیت خود را به مردم ایران اعلام داشت.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، درمتن پیام شورای عالی آموزش و پرورش آمده است: «جریان تکفیری و کوردلی که به هیچ یک از اصول انسانی پای‌بند نیست بار دیگر دست به جنایت علیه زائران بی دفاع حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) زد و تعدادی از هموطنان عزیزمان در این حادثه شهید و مجروح شدند.

شیطان صفتانی که دنیا را بازیچه امیال و تعصبات جاهلانه خود قرار داده و برای جان انسان‌ها هیچ ارزشی قایل نیستند و همه چیز را با چارچوب فکری بسته خود می سنجند و وحشیانه به هر عمل زشت و قبیحی دست می‌زنند، بار دیگر ظالمانه زائران مظلوم و بی‌دفاعی که برای عرض ارادت به ساحت مقدس آل پیامبر(ص) در حرم مطهر شاهچراغ گرد آمده بودند را به خاک و خون کشیدند.

این جنایت هولناک، دل هر انسان آزاده و با وجدانی را به درد آورده و اندوهناک می کند. بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ، جرم این زئران مظلوم چه بود؟ چرا برخی از انسانها، انسانیت خود را فراموش کرده و خوی حیوانی و وحشی گری به خود گرفته‌اند و حاضرند برای رسیدن به امیال و مقاصد خود در این دنیای فانی به هر عمل شنیعی دست بزنند؟.

امیدواریم امت اسلامی در سایه وحدت، همدلی و اتحاد بتوانند شر گروه‌های منحرف و تکفیری را از سر مردم مظلوم کشورهای مسلمان کم کنند.
شورای عالی آموزش و پرورش این فاجعه تاسف بار و دلخراش را به ملت شریف ایران و بویژه خانواده‌های داغدار شهداء تسلیت عرض کرده و برای مجروحین و آسیب‌دیدگان این حادثه تروریستی شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.»

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023