گردشگری و سفر

تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر از اماکن تاریخی یزد بازدید کردند

مجله خبری آبادی 118/یزد مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان یزد گفت: تاکنون بیش از ۴۰ هزار و ۶۰۰ نفر از بناهای تاریخی استان در ایام نوروز بازدید کردند.

سید محمد رستگاری در خصوص جزئیات این خبر گفت: از روز ۲۴ اسفند تا پایان روز ۲۹ اسفند ماه بیش از ۴۰ هزار و ۶۰۰ نفر از اماکن تاریخی و بناهای شاخص استان یزد بازدید کردند.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی و رویدادهایی در اماکن و بوستان‌های شهر یزد متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان‌ در حال انجام است که در روزهای اولیه استقبال قابل قبول بوده است و امیدواریم به مرور با اطلاع‌رسانی بیشتر شاهد افزایش جمعیت بازدیدکنندگان باشیم‌.

 مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خاطر نشان کرد: اسکان مسافران روند افزایشی مناسبی را طی می‌کند و در صورت ضرورت علاوه بر مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی از ظرفیت حسینیه‌ها، سالن‌های ورزشی و نمایشگاه‌ بین المللی نیز برای اسکان مسافران  استفاده می‌شود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان تاکنون مدرسه ضیائیه (زندان اسکندر) در بین اماکن فرهنگی و تاریخی تابعه اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی بیشترین بازدید گردشگران را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023