گردشگری و سفر

تحول گردشگری همدان با مقصد «گردشگری کودک و خانواده»

مجله خبری آبادی 118/همدان رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهر همدان به عنوان پایلوت گردشگری کودک و خانواده انتخاب شده است، گفت: این موضوع می‌تواند تحول بزرگی در گردشگری همدان ایجاد کند.

حمید بادامی‌نجات در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، با اشاره به اینکه امسال استان همدان پرقدرت در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد، افزود: سازمان میراث فرهنگی، شهرداری‌ها، بخش خصوصی، فعالان گردشگری و به ویژه شهرداری همدان غرفه‌های خوبی در نمایشگاه دارند.

وی با بیان اینکه شهر همدان به عنوان پایلوت گردشگری کودک و خانواده انتخاب شده است، اظهار کرد: پایلوت گردشگری کودک و خانواده بدان معناست که اگر برای این موضوع درست برنامه‌ریزی شود می‌تواند در آینده گردشگری همدان تحولی بزرگ ایجاد کند.

بادامی‌نجات ادامه داد: دغدغه کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان و کمیته گردشگری مرکز مطالعات شورا همواره این بوده که بتواند راهکارهایی برای زیرساخت‌های گردشگری در دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراهم کند و تاکنون نیز موفق بوده است. 

عضو شورای شهر همدان در پایان به پرونده ثبت جهانی هگمتانه و تاثیر آن بر رونق گردشگری اشاره کرد و گفت: ثبت جهانی هگمتانه رویداد بزرگی است که قرار است در همدان رقم بخورد و این مهم مستلزم همکاری بین دستگاهی است که بتوانیم ثبت جهانی را به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023