گردشگری و سفر

تدوین الگویی کامل از فرهنگ زیارت و گردشگری نیاز امروز خراسان رضوی است

مجله خبری آبادی 118/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: برای بهبود گردشگری باید الگوی کاملی از فرهنگ زیارت و گردشگری سلامت ارائه و اجرا شود. در سال‌های بعد نیز می‌توان از این برنامه بهره برد.

یعقوبعلی نظری در نشست قرارگاه فرهنگ زیارت اظهار کرد: برای گشودن راه‌های جدید و ابتکاری، اگر نیاز به مکاتبه با دولت یا پیگیری خاصی هست، استانداری از موضع قرارگاه آماده ورود موثر به این مباحث است.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش نقش گردشگری سلامت در رشد اقتصاد استان افزود: نیاز است به طور مستمر گزارش ویژه برای هر بخش مانند سوغات، زائر، درمان و سایر وظایف کمیته‌ها و ادارات‌ کل تهیه و تحلیلی در خصوص میزان تحقق اهداف مصوب و دلایل تغییرات مثبت یا منفی ارائه شود.

استاندار خراسان رضوی در خصوص جایگاه خاص مشهد در فرهنگ زیارت و گردشگری سلامت گفت: برای بهبود گردشگری باید برنامه و الگوی کاملی از فرهنگ زیارت و گردشگری سلامت تبیین، ارائه و اجرا شود. در سال‌های بعد نیز می‌توان از این برنامه که امسال برای اولین سال اجرایی خواهد شد، بهره ببریم.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با اشاره به حضور بخش خصوصی در این حوزه گفت: پیش‌طرح این پیشنهاد باید به طور کامل از منظر قرارگاه فرهنگ زیارت تدوین و ارائه شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023