اجتماعی

تسهیل امور جاری کارفرمایان؛ ابلاغ الکترونیکی دعوتنامه‌ هیأت‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات

با اعلام معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی و در راستای اجرایی کردن طرح تسهیل خدمات بیمه‌ فضای کسب و کار به عنوان یکی از طرح‌های بیست‌گانه تحول‌آفرین و توسعه‌ای، از ابتدای تیرماه ۱۴۰۴ دعوتنامه‌ هیأت‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات از طریق سامانه خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 و به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، روان‌سازی و تسهیل امور جاری کارفرمایان و شعب، پیشگیری از ترددهای متعدد برای اطلاع از زمان برگزاری جلسات و ابلاغ دعوتنامه مربوطه بین محل کارگاه و شعبه و مراجعات بین‌شهری و استانی و همچنین کاهش هزینه‌ها و مخاطرات ناشی از مکاتبات سنتی و دستی دعوتنامه‌، از مزایای طرح ابلاغ الکترونیکی دعوتنامه‌ هیأت‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات به شمار می‌روند.

به واسطه عملیاتی کردن طرح مذکور، با اطلاع‌رسانی به‌موقع و برخط مهلت موردنظر کارفرمایان برای آمادگی شرکت در جلسات، تنظیم لوایح دفاعیه و احصاء مدارک و مستندات به شکل بهینه ممکن می‌شود.

همچنین با اجرایی شدن این طرح، به محض تعیین زمان به اعتراض و صدور دعوتنامه از سوی هیأت تجدیدنظر، دعوتنامه مربوطه با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی در سامانه (ES) برای کارفرمایان دارای پایه ابلاغ الکترونیکی بارگذاری می‌شود. البته با هدف تحقق رضایتمندی حداکثری و جلوگیری از هرگونه تضییع احتمالی حقوق کارفرمایان، ابلاغ دعوتنامه به روش فعلی و به صورت غیرالکترونیکی برای کارفرمایان فاقد پایه ابلاغ الکترونیکی یا در شرایطی که در اجرای دادنامه دیوان عدالت اداری، مطالبات در هیأت هم‌عرض مطرح می‌شود، مقدور است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023