جامعه شهری

تعیین تکلیف ارتقاء ساختار اداره کل بانوان شهرداری تهران تا دو هفته آینده

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: تکلیف ارتقاء ساختار اداره کل بانوان شهرداری تهران تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، در مورد سرانجام ارتقاء ساختار اداره کل بانوان شهرداری تهران به مرکز و دلایل از دستور خارج شدن آن در جلسه شورای شهر تهران، اظهار کرد: لایحه از دستورکار خارج نشده است؛ بلکه بررسی‌ها نشان داد که نیاز به بررسی بیشتر در شورای شهر تهران دارد به همین علت قید فوریت آن برداشته شده و قرار است به صورت عادی بررسی شود.

وی با بیان اینکه بررسی بیشتر بر روی تغییر ساختار اداره کل بانوان شهرداری تهران نشان از اهمیت تغییر ساختارش دارد، گفت: ما در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با این ساختار و تبدیل آن به مرکز موافق هستیم؛ چرا که معتقدیم  شورای ششم و شهرداری باید نگاه ویژه‌ای به بانوان داشته باشند و البته این مهم در مجموعه شهرداری رعایت می‌شود؛ اما تغییر ساختار می‌تواند توان این اداره کل را افزایش دهد.

سخنگوی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تبدیل اداره کل بانوان شهرداری تهران به مرکز، نظر ما و شهرداری تهران است تا با اولویت و توجه بیشتری،‌ مسائل زیربنایی زنان در شهر پیگیری شود، گفت: اگر این اداره کل به مرکز تبدیل شود،‌ در نقطه کانونی تر قرار می‌گیرد و  مسائل مربوط به بانوان را  در سطح بالاتری پیگیری می‌کنند. 

وی در مورد زمانبندی بررسی این لایحه گفت: طی ۲ الی ۳ هفته آینده تصمیم‌گیری نهایی در مورد تغییر ساختار انجام خواهد شد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، چندی پیش معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران از تبدیل اداره کل امور زنان و خانواده به مرکز خانواده خبر داده بود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023