گردشگری و سفر

تلاش موفق در حوزه جذب گردشگر خارجی در خوزستان

مجله خبری آبادی 118/خوزستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان با اشاره به حضور ۱۷۰ گردشگر اندونزیایی در شهرستان آبادان در روزهای گذشته گفت: این موضوع نشان‌دهنده رایزنی‌های صورت‌گرفته و تلاش موفق در حوزه جذب گردشگر خارجی در خوزستان است.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به این‌که آنچه‌ در حوزه گردشگری خارجی اهمیت بسیاری دارد ایجاد فضای مناسب برای حضور گردشگر است، ارسطوزاده افزود: ایجاد فضای مناسب برای حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان می‌تواند از لحاظ گسترش اماکن تفریحی، گردشگری و خدمات شهری مفید باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان با بیان این‌که گردشگری حوزه‌ای فرابخشی است، تأکید کرد: سایر ارگان‌ها، نهادها، سازمان‌ها و… باید همکاری لازم را داشته باشند تا حضور و تلاش در این حوزه مثمر ثمر باشد.

ارسطوزاده ظرفیت‌های گردشگری شهرستان آبادان را بسیار گسترده عنوان کرد و افزود: همه ظرفیت‌ها زنجیره‌وار به هم متصل هستند، برخی از بخش‌های این زنجیره رشد چشمگیری داشته و بخشی هایی نیازمند توجه بیشتر هستند.

او با اشاره به این‌که در مدت اخیر بیش از ۱۷۰ گردشگر اندونزیایی وارد شهرستان آبادان شدند، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان‌دهنده رایزنی‌های صورت گرفته و تلاش موفق اداره‌کل میراث‌فرهنگی در حوزه گردشگری این شهرستان است.

بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، در حوزه گردشگری آبادان فعالیت‌های گسترده‌ای با هماهنگی و همکاری مدیریت گردشگری منطقه‌آزاد اروند صورت گرفت و هدف مشترک موفقیت هرچه بیشتر شهرستان آبادان و منطقه‌آزاد اروند در حوزه توسعه گردشگری است.

در این باره:

۱۷۰ گردشگر اندونزیایی ‌به‌ دیدن آبادان و خرمشهر می‌آیند

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023