اجتماعی

توسعه مراکز نیکوکاری در کشور

مجله خبری آبادی 118/سمنان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بر ضرورت توسعه مراکز نیکوکاری و گسترش بیش از پیش فعالیت این مراکز مردمی تاکید کرد.

سیدمرتضی بختیاری ۲ آبان در سفر به استان سمنان و در دیدار با مسئولان این استان اظهار کرد: در استان سمنان تلاش های خوبی به سرانجام رسیده است که یکی از دلایل موفقیت ها در استان حمایت های نماینده ولی فقیه و اقدامات جهادی استاندار سمنان در حوزه کمیته امداد بوده است.

وی با تقدیر از همراهی های مردمی در استان افزود: در استان سمنان کمک ها به‌ افراد تحت تکفل بسیار چشمگیر است که این نشان از تدین مردم‌ استان سمنان دارد.

رئیس کمیته امداد کشور ادامه داد: مردم این استان در سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۹۹‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب های مختلف به نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک کرده اند.

بختیاری خاطرنشان کرد: اقدامات مراکز نیکوکاری در سطح استان با مجوز کمیته امداد قابل تقدیر بوده و لازم است این مراکز که برخی از آنها در مساجد استان قرار گرفته اند توسط مردم و مسئولین مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

 حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این دیدار کمک به اقشار کمتربرخوردار را وظیفه حاکمیت دانست و گفت: تکریم خانواده های مددجو و نیازمند این است که بتوانیم نیازهای آنها را تا حد امکان برطرف کنیم.

وی با تقدیر از تلاش های کمیته امداد استان تصریح کرد: اقدامات خوبی طی چند سال اخیر در حوزه کمیته امداد در استان انجام شده است که این اقدامات نیاز افراد واجد شرایط را حدالامکان بر طرف کرده است. 

امام جمعه سمنان گفت: خوشبختانه با توجه به تدین مردم استان سمنان کمک های خوبی در طول سال توسط مردم انجام می شود.

توسعه مراکز نیکوکاری در کشور

همچنین سیدمحمدرضا هاشمی  استاندار سمنان در دیدار با بختیاری، رییس نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور عنوان شد با بیان اینکه خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد بالاترین توفیق برای کارکنان این مجموعه است گفت: امروز ، بالاترین سرمایه کمیته امداد، اعتماد مردم است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در حوزه تامین مسکن، ایجاد اشتغال، تامین جهیزیه و…بسیار خوب عمل کرده که این خدمات به صورت متوازن در سطح استان به انجام رسیده است.

استاندار سمنان افزود: در حوزه زکات با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد استان صورت گرفته است. 

هاشمی تاکید کرد: در سال گذشته جشن خودکفایی بیش از ۱۵۰۰ خانوار در سطح استان برگزار شد که در نوع خود کم نظیر بوده است.

به گزارش مجله خبری آبادی 118- رئیس کمیته امداد کشور امروز به منظور افتتاح و بازدید از پروژه های کمیته امداد به استان سمنان سفر کرده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023