جامعه شهری

توسعه پروژه‌های حوزه ارتباطات استان تهران هدیه دولت سیزدهم به مردم است

استاندار تهران گفت: توسعه پروژه‌های حوزه ارتباطات در استان تهران هدیه دولت سیزدهم به مردم است.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، علیرضا فخاری در آئین افتتاح پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان تهران شامل؛ شهرستان‌های فردوسیه، شاهدشهر، گلستان و چهاردانگه که با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میر محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، کیهان مدیر کل حوزه استاندار، فاتحی نژاد فرماندار و حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهریار و جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات شهر فردوسیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ارتباطات در سیر تکامل خود از پیچ و خم‌ها و محدودیت‌های بسیاری عبور کرده است.

استاندار تهران با بیان اینکه در دنیای امروز ارتباطات بخشی از زندگی مردم شده و شاهد هستیم که این ابزارهای ارتباطی در یک مقطع کوتاه چند ده ساله وابستگی‌های زیادی را ایجاد کرده است، گفت: بشر سهم ارتباطات را در زندگی مدرن امروز پذیرفته و به آن نگاه ویژه دارد.

فخاری با اشاره به اینکه ابزارهای حوزه ارتباطات متنوع و متکثر هستند، افزود: تنوع در این ابزارها برای ایجاد جذابیت و کثرت برای پوشش است و حقیقتاً آنچه را که در این مقطع در فضای ارتباطات جمهوری اسلامی شاهد هستیم یک تحول بنیادین محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های فیبر نوری با اطمینان، سرعت بالا و حجم انتقال داده‌های زیاد و به تعبیری ایجاد امنیت در ارتباطات که مهم‌ترین بخش این حوزه می‌باشد توانسته ظرفیت جدیدی را به عنوان کار جهشی در این حوزه فراهم کند.

استاندار تهران گفت: توسعه ارتباطات در دولت سیزدهم با اراده وزیر محترم و همکاران ایشان تبدیل به قله افتخاری برای خدمت به مردم تبدیل شد که آغاز آن در شهرستان پردیس و ادامه، گسترش، توسعه و بهره برداری آن را امروز در چهار شهر غرب استان شاهد هستیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، فخاری بیان کرد: تکمیل این پروژه‌ها در سطح استان تهران که به لحاظ فشردگی جمعیت و موقعیت جغرافیایی و سرزمین محدود، اما در حوزه سطح نیازمندی ها نسبت به سایر نقاط کشور بیشتر است، خدمت و هدیه‌ای از سوی دولت سیزدهم است که با افتخار و بی منت آن در اختیار مردم عزیز کشورمان قرار می‌دهد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023