گردشگری و سفر

جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است

مجله خبری آبادی 118/خراسان شمالی رئیس پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی زیاد است و باید برنامه‌ریزی مناسبی برای این حوزه انجام شود.

علیرضا حاتمی، در حاشیه بازدید از غرفه خراسان شمالی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی مجله خبری آبادی 118 از خراسان شمالی با اشاره به اینکه پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی تنها پژوهشکده گردشگری در کشور است، اظهار کرد: ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی زیاد است و باید برای مسیر گردشگری استان برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

وی با تاکید براینکه پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی منحصر به یک استان نیست، اضافه کرد: این پژوهشکده آمادگی همکاری با سایرِ استان‌ها که نیازمندِ پژوهش در حوزه گردشگری هستند، را دارد.

حاتمی با بیان اینکه در این پژوهشکده سه گروه پژوهشی فعال است، ادامه داد: سه گروه پژوهشی در زمینه های اقتصاد، برنامه‌ریزی و جامعه شناسی گردشگری در این پژوهشکده فعال است.

رئیس پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در رابطه با غرفه خراسان شمالی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، گفت: پتانسیل و ظرفیت‌های خراسان شمالی در این نمایشگاه به خوبی ارائه شده است.

حاتمی در پایان تاکید کرد: این نمایشگاه دارای جاذبه گردشگری و حجم بالایی از صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری استان‌ها است که همه آن ها به خوبی ارائه شده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023