جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات در میادین و میوه و ترهبار شهرداری تهران
![جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات در میادین و میوه و ترهبار شهرداری تهران 1 d8acd8b2d8a6db8cd8a7d8aa d981d8b1d988d8b4 d8a2d986d984d8a7db8cd986 d985db8cd988d987 d988 d8b3d8a8d8b2db8cd8acd8a7d8aa d8afd8b1 d985db8c 6627c9fa46e31](/wp-content/uploads/2024/04/d8acd8b2d8a6db8cd8a7d8aa-d981d8b1d988d8b4-d8a2d986d984d8a7db8cd986-d985db8cd988d987-d988-d8b3d8a8d8b2db8cd8acd8a7d8aa-d8afd8b1-d985db8c_6627c9fa46e31-780x470.jpeg)
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری جزئیات فروش آنلاین میوه وسبزیجات را در شهر تهران تشریح کرد.
به گزارش مجله خبری آبادی 118، مهدی بختیاری زاده پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران اظهار کرد: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت پایلوت در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح احصا شود.
قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.
امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد
وی با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال میشود، گفت: در صورتی که میوهای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.
مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقهای تحت پوشش نبود، شهروندان میتوانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.
فروش آنلاین فرآوردههای پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال
وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم انشاء الله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.
بختیاری زاده تأکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است.
زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی میتوانند با نصب سوپراپلیکیشن «شهرزاد» و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.
بر اساس گزارش سایت شهر، یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.
انتهای پیام