اجتماعی

حمایت ۱۰۵۱حامی جدید از ایتام و فرزندان محسنین در مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، گفت: ۱۰۵۱ حامی جدید برای حمایت مادی ومعنوی از ۱۸۴۱ یتیم و فرزند محسنین در قالب پویش به عشق علی در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر ثبت نام کردند.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، محمد دهرویه با اعلام برگزاری پویش به عشق علی، افزود: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت و بویژه در روز عید سعید غدیر در مهمانی ۱۰ کیلیومتری غدیر برگزار شد.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان تهران نیز در این مراسم نسبت به برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی و ثبت نام خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کرد.

دهرویه ادامه داد: در همین راستا ۱۰۵۱ نفر از مردم نوعدوست حاضر در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام و به جمع خانواده حامیان اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد: این تعداد حامی حمایت از ۱۸۴۱ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفتند.

وی یادآور شد: با این تعداد حامی جدید نیز هم اکنون ۹۸ هزار و ۱۳۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسین با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023