جامعه شهری
رسیدگی به ۲۹۰ پیام شهروندی در «۱۳۷ پلاس»
![رسیدگی به ۲۹۰ پیام شهروندی در «۱۳۷ پلاس» 1 d8b1d8b3db8cd8afdaafdb8c d8a8d987 dbb2dbb9dbb0 d9bedb8cd8a7d985 d8b4d987d8b1d988d986d8afdb8c d8afd8b1 dbb1dbb3dbb7 d9bed984d8a7d8b3 6607ed18f1cb2](/wp-content/uploads/2024/03/d8b1d8b3db8cd8afdaafdb8c-d8a8d987-dbb2dbb9dbb0-d9bedb8cd8a7d985-d8b4d987d8b1d988d986d8afdb8c-d8afd8b1-dbb1dbb3dbb7-d9bed984d8a7d8b3_6607ed18f1cb2-780x470.jpeg)
۲۹۰ پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه شمال تهران در اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیدگی شد.
به گزارش مجله خبری آبادی 118 به نقل از شهرداری منطقه یک تهران، علی لطفی مدیر سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه اظهار داشت: عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه ضمن حضور در نواحی و در راستای ماموریت های ذاتی سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور پاسخ به درخواست های شهروندان اقدام به بررسی و رسیدگی به پیام های فوریتی، خطرساز و …. کردند.
او افزود: در این راستا حذف زوائد فیزیکی ۵۹ مورد، نصب و مرمت دریچه ۵۱ مورد، مرمت سنگ فرش پیاده رو ۴۴ مورد ، مرمت جدول بندی معابر ۴۴ مورد و … توسط اکیپ های اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه مورد رسیدگی و رفع قرار گرفت.
انتهای پیام