جامعه شهری

رسیدگی به ۲۹۰ پیام شهروندی در «۱۳۷ پلاس»

۲۹۰ پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه شمال تهران در اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیدگی شد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 به نقل از شهرداری منطقه یک تهران، علی لطفی مدیر سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه اظهار داشت: عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه ضمن حضور در نواحی و در راستای ماموریت های ذاتی سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور پاسخ به درخواست های شهروندان اقدام به بررسی و رسیدگی به پیام های فوریتی، خطرساز و …. کردند.

او افزود: در این راستا حذف زوائد فیزیکی ۵۹ مورد، نصب و مرمت دریچه ۵۱ مورد، مرمت سنگ فرش پیاده رو ۴۴ مورد ، مرمت جدول بندی معابر ۴۴ مورد و … توسط اکیپ های اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه مورد رسیدگی و رفع قرار گرفت.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023