گردشگری و سفر

روابط پایدار اقتصادی در گرو تعاملات فرهنگی و گردشگری است

مجله خبری آبادی 118/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در نشست گردشگری مسکو با حضور صاحبان تورهای گردشگری، به نقط برجسته تاریخی و طبیعی استان اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی از مقاصد گردشگری ایران و منطقه و از لحاظ تاریخی چهارراه گردشگری جهان است.

عابدین خرّم، گردشگری را امری مهم در ارتباط دو ملت ایران و روسیه برشمرد و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم میراث فرهنگی، ارزش‌های معنوی و شناخت از جمعیت تاثیرگذار دو کشور و دو ملت در جهان امروز را پایدار کنیم صنعت گردشگری باید حرف اول را بزند.

وی افزود: اگر صنعت می‌خواهد زنده بماند و پروژه‌های بزرگ عمرانی اجرا شوند، باید از لحاظ فرهنگی و تاریخی، ارزش‌های معنوی همدیگر را خوب بشناسیم، در غیر این صورت هیچ کاری پایدار نخواهند بود و در یک بازه زمانی خود به خود رنگ خواهند باخت.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که دو ملّت می‌توانند به عنوان الگو در منطقه معرفی کنند از طریق گردشگری و توریسم در حوزه‌های مختلف سلامت، طبیعت گردی و… امکان پذیر خواهد بود و آژانس‌های توریستی نیز تلاش کنند این تعاملات با رفت‌وآمد مردم دو کشور افزایش پیدا کرده و ما شاهد تبلور و تشعشع ارزش‌های دو ملت برای نسل‌های آینده باشیم.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023