جامعه شهری

شهید آیت الله رییسی نمونه منحصر به فرد یک مسئول، کارگزار مجاهد و خستگی ناپذیر بود

عضو شورای شهر تهران گفت: شهید آیت الله رییسی نمونه منحصر به فرد یک مسئول، کارگزار مجاهد و خستگی ناپذیر بود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، جعفر بندی شربیانی در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و دیگر شهدای خدمت گفت: ساعت‌ها می‌توان اثبات کرد که ایشان نمونه منحصر به فرد یک مسئول، کارگزار مجاهد و خستگی ناپذیر، مخلص، با ارزش و مصلح بود. سرفصل مشترک تمام کسانی که در مورد منش، شخصیت و سبک سیاسی شهید رئیسی سخن گفتند، اخلاص ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه آنچه ایشان را خاص می کند اخلاص در برابر امامین انقلاب است، افزود: با این معیار خلوص شهید رئیسی به این دو امام بزرگوار خاص و استثنایی بود و جزو خالص ترین کارگزاران به شمار می رفت.

شربیانی با بیان اینکه بعضا شکافی به نام دوگانه قدرت در سطوح بالای نظام مطرح می شد و مورد طمع دشمنان بود، گفت: شهید رئیسی با درایت محض خط بطلان روشنی بر این شکاف کشید و اجازه نداد چنین شکافی در دولت قابل طرح باشد و امکان ظهور و بروز چنین موضوعی را با تبعیت از مقام معظم رهبری فراهم نکرد.

وی تاکید کرد: مردمی بودن شهید رئیسی یکی از ویژگی های ایشان و ناشی از درک مشکلات مردم بود. رفع مشکلات اقتصادی از دغدغه هایشان به شمار می رفت و در سیاست ها و سخنرانی ها و برنامه های خود، این موضوع را در دستور کار داشت.

این عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: ایشان درست رفتار و حرکت کرد و شهادتش نماد حقانیت جمهوری اسلامی ایران شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023