شکایتهای سفر را کجا ببریم؟
![شکایتهای سفر را کجا ببریم؟ 1 d8b4daa9d8a7db8cd8aad987d8a7db8c d8b3d981d8b1 d8b1d8a7 daa9d8acd8a7 d8a8d8a8d8b1db8cd985d89f 65a80d2289006](/wp-content/uploads/2024/01/d8b4daa9d8a7db8cd8aad987d8a7db8c-d8b3d981d8b1-d8b1d8a7-daa9d8acd8a7-d8a8d8a8d8b1db8cd985d89f_65a80d2289006.jpeg)
مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد: شماره تلفن ۰۹۶۲۹ در تعطیلات عید فطر برای ثبت شکایت مسافران فعال شده است.
به گزارش مجله خبری آبادی 118، این سامانه بنا بر اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایت مسافران است. به جز این شماره تماس، ثبت شکایتها از طریق سامانه اینترنتی https://www.۰۹۶۲۹.ir// نیز امکانپذیر است.
یحیی نقیزاده محجوب، مسؤول کمیته نظارت این ستاد همچنین گفته است: سعی میشود برای تامین رضایت مسافران، شکایتهای ثبتشده به سرعت بررسی و در صورت لزوم نمایندگان نظارت به محل اعزام شوند.
مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافران درخواست کرده در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری، موارد را از طریق این سامانه ثبت و اطلاعرسانی کنند.
علاوهبر شکایت، سامانه ۰۹۶۲۹ درباره راهها، مراکز اقامتی و پذیرایی، آب و هوا، جاذبههای گردشگری و دیگر خدمات مربوط به سفر ملزم به اطلاعرسانی است.
انتهای پیام