گردشگری و سفر

صدور ۷۹ کارت مدیریت واحدهای گردشگری در آذربایجان‌غربی

مجله خبری آبادی 118/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی از صدور ۷۹ کارت مدیریت واحدهای گردشگری در سال جاری خبرداد.

مرتضی صفری در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری آبادی 118 با اشاره به عملکرد معاونت گردشگری طی ۶ ماهه اول امسال افزود: امسال ۲۱ گواهینامه جدید کیفیت خدمات گردشگری،۶ پروانه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، ۳ پروانه اقامتگاه بوم گردی،۴ مهمانپذیر و ۴ گواهینامه جدید حرفه ای گردشگری سلامت در استان صادر شده است. 

وی در ادامه با اشاره به تمدید پروانه ۲۷ واحد اقامتی،بین راهی، بوم گردی، تفریحی،اقامتگاه و سفره خانه سنتی  در استان اظهار کرد: طی ۶ ماهه اول امسال پروانه ۸ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و ۱۰ کارت راهنمای گردشگری نیز تمدید شد.

صفری با اشاره به حوزه نظارت بر تاسیسات گردشگری استان نیز گفت: طی بازه زمانی مذکور ۳۷۱ مورد نظارت از تاسیسات گردشگری استان به عمل آمده که منجر به تشکیل ۸۳ پرونده، صدور ۱۰۵ مورد تذکر و ۷۱ مورد اخطاریه شده است. 

وی با اشاره به تعلیق و لغو پروانه ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ادامه داد: همچنین طی سال جاری ۳۵ پروانه فعالیت واحدهای اقامتی و بین راهی در استان تعلیق و پلمب شده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان اظهار کرد: طی سال جاری به ۵۳ مورد از شکایات واصله از تاسیسات گردشگری رسیدگی شده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023