گردشگری و سفر

ضرورت آماده‌سازی زیرساخت‌های منطقه ثامن برای پذیرایی از زائران نوروزی

مجله خبری آبادی 118/خراسان رضوی سرپرست شهرداری مشهد بر آماده شدن زیرساخت‌های منطقه ثامن برای پذیرایی از زائران نوروزی تأکید کرد.

جواد اصغری در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی و فرماندار و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از منطقه ثامن گفت: صبح امروز از بخش‌های مختلف منطقه ثامن به ‌ویژه پروژه‌های عمرانی و مشارکتی در حال اجرا در این منطقه بازدید شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی، فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در محل احداث پروژه‌های پارکینگ عمومی رضوان و ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام، بوستان رازفر، مسجد خردو، مسجد صاحب‌الزمان(عج)، کلانتری آستان‌پرست، پیاده‌روسازی خیابان طبرسی، ساماندهی گذر تشرف مخابرات و حاج نوروز، ادامه ره‌باغ رضوان، مجتمع مسکونی پردیس و پروژه مرمت بازار فرش حاضر شده و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفتند.

سرپرست شهرداری مشهد ادامه داد: دراین بازدید ضمن بررسی وضعیت پروژه‌ها بر آماده‌سازی زیرساخت‌های منطقه ثامن و بافت پیرامونی حرم مطهر ازجمله زمین‌هایی که قابلیت تبدیل‌شدن به پارکینگ موقت برای ایام نوروز را دارد، تأکید شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، اصغری افزود: امیدواریم با تلاش‌هایی که از سوی همکارانم در شهرداری به‌ ویژه منطقه ثامن در حال انجام است، خدمات‌رسانی مناسبی به زائران و مجاوران در نوروز و ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023