اجتماعی

فعالیت موسسه‌های خیریه موجب تعامل دولتمردان و ملت می‌شود

مجله خبری آبادی 118/خوزستان قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ارائه خدمات توسط مراکز و موسسه‌های خیریه موجب تعامل بین دولتمردان و ملت می‌شود.

جعفر صباغیان در همایش تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی خوزستان که امروز (۱۹ آذر ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در زمان‌های مختلف، هر وقت کشور با مشکلاتی مواجه شد قشر محروم، پای کار و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بودند. بنابراین هرچه خدمات صادقانه‌تر و گسترده‌تری به این قشر داده شود، این تعامل بیشتر خواهد شد.

او ادامه داد: یکی از نکات بسیار مهم در امر خدمت‌رسانی، موضوع توانمندسازی، ایجاد درآمد باثبات و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای تسهیل ازدواج جوانان، گفت: باید به نیازهای مادی و معنوی افراد توجه شود. سال گذشته، پشت نوبتی جهیزیه در بیشتر استان‌ها به صفر رسید. در حوزه مسکن و در حوزه‌های مختلف معیشتی نیز خدمات زیادی ارائه شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: نکته بسیار مهم، رفع نیازهای فرهنگی و معنوی جامعه هدف است. بنابراین باید در کنار سایر خدمات، توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

صباغیان اظهار کرد: فعالیت و ارائه خدمات توسط مراکز و موسسات خیریه موجب ایجاد تعامل بین دولتمردان و ملت می‌شود.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی استانداران، تامین امنیت است که این مراکز و موسسات، همیار امنیت‌آفرین در نظام جمهوری اسلامی هستند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد به‌عنوان یک نهاد حاکمیتی، ارتباط بسیار موثری با مجلس برقرار کرده و دولت کمک‌های دلسوزانه‌ای به این نهاد داشته است. امیدوارم بتوانیم با هم‌افزایی خدمات بیشتری ارائه دهیم.

او اضافه کرد: کمیته امداد هم در سرجمع سیاست‌ها و راهبردهای خود، استفاده از ظرفیت مردمی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023