اجتماعی

لزوم ارتقای ارائه خدمات به خانواده زنان زندانی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، با اشاره به اینکه خانواده‌های دارای زندانی و زنان دارای مشکلات که در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند نیازمند توجه، حمایت آموزش‌های تربیتی و مهارتی هستند، گفت: فرزندان این خانواده‌ها بیشتر در معرض آسیب قرار دارند که باید نگاه و اهتمام ویژه‌ای برای اقدامات در این خصوص انجام شود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، در نشست انسیه خزعلی با نمایندگان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، دبیر مرکز رصد و پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلان شهر تهران و جمعی از فعالان اجتماعی و خیران کشور ضمن بیان پیشنهادات؛ به بررسی چالش ها و موانع موجود پرداخته و بر تجمیع کمک‌ها و استفاده از کارکرد سازمان زندان‌ها تاکید شد. نگهداری به مدت محدود از فرزندان زندانیان و رسیدگی تربیتی فرهنگی و علمی نسبت به فرزندان زندانیان و تحت پوشش حمایتی و معنوی قرار دادن ایشان از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

خزعلی با اشاره به اینکه خانواده‌های دارای زندانی و زنان دارای مشکلات که در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند نیازمند توجه، حمایت آموزش‌های تربیتی و مهارتی هستند، گفت: فرزندان این خانواده‌ها بیشتر در معرض آسیب قرار دارند که باید نگاه و اهتمام ویژه‌ای برای اقدامات در این خصوص انجام شود.

وی گسترش و ارتقای خدمات کیفی موثر و به هنگام به خانواده زنان زندانی، هماهنگی نیروهای مردمی جهت امداد رسانی به خصوص با رویکرد تربیتی در ارتباط با آسیب‌های مرتبط با خانواده زندانیان و زنان آسیب دیده در حاشیه شهرها را از اهداف مهم این طرح برشمرد و بیان کرد: معاونت زنان و خانواده از طریق انعقاد تفاهم نامه با سازمان زندانها و شهر داری قصد دارد حمایت لازم و پشتیبانی مورد نظر را نسبت به گروه‌های مردم نهاد تامین کند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023