گردشگری و سفر

لزوم افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های تالش

مجله خبری آبادی 118/گیلان فرماندار تالش گفت: سهمیه آرد با کیفیت باید بر اساس سرانه جمعیتی و تعداد نانوایی‌های این شهرستان افزایش یابد.

ایرج مؤذن، امروز چهارشنبه، نوزدهم اردیبهشت ماه در نشست شورای آرد و نان شهرستان تالش ضمن تأکید بر ارائه نان باکیفیت به شهروندان اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهرستان دارای جمعیت شناور است لذا باید سهمیه آرد اختصاص داده شده به تالش باید افزایش پیدا کند.

لزوم افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های تالش

فرماندار تالش خواستار توزیع عادلانه آرد در شهرستان شد و افزود: نگاه به ویژگی‌های خاصی که هر شهرستان ممکن است داشته باشد همچنین مسائل دیده نشده در توزیع سرانه آرد، بسیار حائز اهمیت است.

لزوم افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های تالش

مؤذن با بیان اینکه مؤلفه‌ های متعددی سبب شده تا میزان مصرف نان در سطح جامعه افزایش پیدا کند، گفت: تالش با توجه به کریدور ارتباطی گیلان و اردبیل همچنین مکان‌های زیبا و دیدنی متنوع در ییلاقات، جذب و گذر توریست از این شهرستان و داشتن جمعیت عشایری و بیش از ۹۰ کیلومتر سواحل زیبا، وجود روستاهای بسیار چشم‌نواز خاص گردشگری که به جز اسکان موقت و تفریحی دارای اسکان‌های بسیار از نوع فصلی و ویلایی و خانه‌ دوم نیز هست، باید نگاهی ویژه و فوق العاده به سهمیه آرد نانوایی‌های آن داشت.

فرماندار تالش با بیان اینکه امید است با کمک یکدیگر و مساعدت‌های اداره غله و خدمات بازرگانی این مسائل در شهرستان تالش حل شود، ادامه داد: سهمیه آرد باید بر اساس کیفیت و سرانه جمعیتی و تعداد نانوایی‌های این شهرستان افزایش یابد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023