گردشگری و سفر

لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌های بخش گردشگری شهداد 

لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌های بخش گردشگری شهداد 

مجله خبری آبادی 118/کرمان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: در پایان هفته دور اول سفرها نوروزی، توزیع میوه به ویژه در شهرستان‌های جنوبی و همچنین خدمات‌رسانی به نحو مطلوبی صورت گرفته و در مجموع رضایت‌بخش بوده است.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، تاج‌الدین صالحیان یکشنبه ششم فروردین  عنوان کرد: نوروز1401 پس از دو سال محدودیت و ممنوعیت ترددها به علت کرونا با افزایش سفرهای نوروزی مواجه هستیم و حضور مسافران و گردشگران در کرمان به دلیل مرقد مطهر سردار سلیمانی افزایش چشمگیری داشته و همین امر، موضوع میزبانی از مسافران نوروزی در استان را بااهمیت کرده است. 

وی بیان کرد: حوزه بازرسی استانداری هم به عنوان وظیفه ذاتی نظارتی و هم به عنوان مسئول کمیته بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، بازرسی و نظارت محسوس و نامحسوس در ایام تعطیلات را بر عهده دارد و به همین منظور، همکاران بازرسی با حضور در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های مهم هدف گردشگری به وظیفه مهم خود عمل می‌کنند. 
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان، نظارت بر توزیع میوه با نرخ مصوب، پمپ بنزین‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان همانند بیمارستان‌ها، مکان‌های اقامتی و امثالهم را از جمله وظایف کارشناسان حوزه بازرسی در این ایام عنوان کرد. 
دکتر صالحیان حضور بازرسان استانداری کرمان از ابتدای تعطیلات نوروزی را یادآور شد و اضافه کرد: این بازرسی‌ها تا پایان سفرهای نوروزی ادامه خواهد داشت و ما در طول روز در حال دریافت گزارشات و رصد اوضاع استان هستیم. 
وی خاطرنشان کرد: همکاران دفتر بازرسی استانداری کرمان دو تا سه مرتبه در برخی شهرستان‌ها حضور یافته‌اند و این بازدیدها مستمر خواهد بود تا میزبانی استان از مسافران به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد و میهمانان نوروزی با خاطره‌ای خوش و آنگونه که در شان استان کرمان هست، استان را ترک کنند.
صالحیان گفت: در پایان هفته اول سفرها نوروزی، توزیع میوه به ویژه در شهرستان‌های جنوبی و همچنین خدمات‌رسانی به نحو مطلوبی صورت گرفته و در مجموع رضایت‌بخش بوده است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان از فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، میراث فرهنگی به عنوان دبیرخانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، هلال‌احمر، دانشگاه‌های علوم پزشکی‌، پلیس راهور و نیروی انتظامی، نیروی بسیج، راهداری‌های شمال و جنوب و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسانی که در بخش نظارت نقش برجسته‌ای دارند، قدردانی کرد. 
صالحیان عنوان کرد: در برخی مناطق همانند شهداد که بخش مهم هدف گردشگری به خصوص گردشگران خارجی محسوب می‌شود، نیاز است تا دستگاه‌های مختلف بیشتر و پررنگ‌تر پای کار باشند و در سطح بین‌المللی به ارائه خدمات بپردازند. 
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان اظهار داشت: همکاران بازرسی در حوزه معاونت ارتباطات مردمی با سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد بدون تعطیلی در خدمت مسافران و هم استانی‌ها هستند تا پیشنهادات، نارسایی‌ها و مشکلات را دریافت و پیگیر رفع آنها باشند. 
صالحیان گفت: انتظار این است در نیمه دوم سفرها همه مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان همچنان با قدرت پای کار باشند تا مسافران با خاطره‌ای خوش استان را ترک نمایند. 
انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023