اجتماعی

مدیرصندوق بیمه عشایر و روستایی: حضور مردم در انتخابات هم گسترده خواهد بود

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: ان‌شاءالله حضور مردم در انتخابات پرمعنا خواهد بود و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، بیت‌الله برقراری در حاشیه راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، اظهار کرد: همه ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و مدیون خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های حضرت امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم. آنها رفتند که انقلاب اسلامی بماند؛ آنهایی که برای انقلاب جانفشانی و جان عزیزشان را تقدیم کردند.

وی افزود: آنها جان عزیزشان را دادند و برای ادامه دادن راه آنها، باید کارمان را دقیق و با سرعت انجام دهیم و خدمات‌مان را بیشتر کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است تا روستائیان، کشاورزان و عشایر از خدمات این صندوق بهره‌مند شوند، گفت: دولت در اینجا از منابع عمومی استفاده و حق بیمه بیمه‌شدگان را به میزان دو برابر بیمه‌شدگان پرداخت می‌کند تا آنها بتوانند خود را بیمه کنند، زیرا برخی توان پرداخت حق بیمه کامل خود را ندارند و دولت دو برابر آن را پرداخت می‌کند که این برگرفته از قانون است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم خواست تا حضور پرشکوه و حماسی داشته باشند و گفت: البته همیشه هم همینطور بوده است و امسال هم به فضل الهی همچنان حضور مردم گسترده خواهد بود. به ویژه روستائیان، کشاورزان و عشایر که ولی نعمتان جامعه انقلاب اسلامی هستند و در همه صحنه‌های انقلاب پای کار بوده‌اند.

برقراری تاکید کرد: ان‌شاءالله حضور مردم در انتخابات پرمعنا خواهد بود و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت و انشالله نمایندگانی را انتخاب کنند که نمایندگان هم مردمی باشند و درد مردم را احساس کنند و مصوباتی هم که می‌گذارند به درد مردم بخورند. ما انتظار داریم توجه مجلس آینده نیز معطوف باشد و قوانینی وضع کنند که به نفع جامعه هدف باشد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023