گردشگری و سفر

مسافرانی به وسعت یک شهر

مجله خبری آبادی 118/اردبیل شهر سرعین به عنوان نگین گردشگری شمالغرب کشور خود را برای استقبال هر چه بهتر از میهمانان تابستانی آماده کرده است تا با بهره گیری از امکانات موجود، حداکثر توان خود را برای پذیرایی مهمانان تابستانی بکار گیرد.

در تعطیلات هفته جاری حضور انبوه گردشگران در سرعین شگفتی ساز شد، حضور بیش ۳۰۰ هزار نفر مسافر در یک شهر ۵ هزار نفری چیزی نبود که با هیچ منطقی سازگار باشد اما با این وجود تمهیدات اندیشیده شده باعث شد، تا با بهره‌گیری از امکانات موجود، برای ارائه خدمات بهتر به مسافران اقدامات لازم انجام شود.

صاحبعلی رام شهردار سرعین در گفت و گو با مجله خبری آبادی 118 اظهار کرد: هجوم مسافران به شهرستان سرعین همزمان با تعطیلات هفته جاری خرداد راه را برای برنامه ریزی ایام تابستان فراهم کرد تا شهرداری تمهیدات لازم را برای ورد گردشگران به این شهر فراهم کند.

شهردار سرعین سرانه فضای سبز این شهر در مقایسه با جمعیت آن بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد و گفت: سرانه فضای سبز این شهر ۲۲ متر است ولی انتظار می رود مسافران با ورود به این شهر حافظ فضای شهری این منطقه گردشگری نیز باشند.

رام ادامه داد: انتظار داریم مسافرینی که وارد این شهر می شوند سرعین را همانند خانه و شهر خود دانسته و از تخریب بی مورد فضاهای بکر و طبیعی منطقه و همچنین از ریختن زباله در منطقه شهری و طبیعی خودداری و به حقوق شهروندان سرعینی نیز احترام بگذارند.

مسافرانی به وسعت یک شهر

مسافرانی به وسعت یک شهر

مسافرانی به وسعت یک شهر

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023