جامعه شهری

مشکلی در تردد با مترو وجود ندارد/اعزام قطار کمکی به ایستگاههای مسیر راهپیمایی در صورت نیاز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: هیچ مشکلی در تردد شهروندان با مترو وجود ندارد و در صورت نیاز در ایستگاه‌های موجود در مسیر راهپیمایی قطارهای فوق‌العاده اعزام می‌شود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، مسعود درستی ضمن سرکشی از ایستگاه های مترو در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: از اوایل صبح امروز، ورود شهروندان به ایستگاه های مترو برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را شاهد بودیم.

وی افزود: ایستگاه‌های هدف در طول خطوط همگی آماده پذیرش مسافران بودند و امروز برای همه شهروندان استفاده از مترو، رایگان بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: به آرامی و به تدریج مسافران از ایستگاه های مختلف سوار قطارها شده و در ایستگاه های هدف مراسم پیاده شدند.

وی بااشاره به ازدحام احتمالی مسافران مترو پس از پایان مراسم در ایستگاه های خیابان آزادی و انقلاب افزود: در مراکز فرمان، همکاران ما ایستگاه ها و جمعیت را رصد می کنند و هرکجا که نیاز به اعزام قطارهای فوق العاده باشد؛ سریعا به ایستگاه فرستاده می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: الحمدالله هیچ مشکل خاصی گزارش نشده است و میزان و حجم ترددهای امروز در مسیر راهپیمایی پس از پایان مراسم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023