گردشگری و سفر

معرفی نفرات برتر مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در خوزستان

مجله خبری آبادی 118/خوزستان نفرات برتر نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری که در خوزستان برگزار شد، معرفی شدند.

شهرام ملایی هزاروندی سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در این خصوص گفت: مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری بر اساس دستورالعمل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اجرا و در مرحله اول ۳۳ نفر از سراسر کشور متقاضی حضور در این رقابت‌ها بودند که پس از بررسی در کمیته تخصصی و فنی مسابقات و انجام داروی ۱۵ نفربه مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، وی اضافه کرد: پس از سه روز رقابت، ریحانه سادات موسوی از استان قم ، عسکر عبدالهی آرپناهی از استان خوزستان و سیدعلی رضویان از آذربایجان غربی به عنوان نفرات اول تا سوم مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی  هدف از برگزاری این مسابقات را نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی، ترویج و ارتقای فرهنگ گردشگری، محرومیت‌زدایی با محوریت گردشگری، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان فعالان در این حوزه، معرفی مکان‌های بومی و گردشگرپذیر و ایجاد اشتغال در توسعه اقتصادی منطقه عنوان کرد.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات فرهیختگان، نخبگان و فعالان حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی و صنایع دستی کشور از استان‌های تهران، البرز، گلستان، قم، آذربایجان غربی، اصفهان و خوزستان به مدت سه روز در جزیره سد شهید عباسپور و منطقه کوهستانی تاراز در شهرستان اندیکا به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023