گردشگری و سفر

ملایر در تکاپوی برگزاری جشنواره‌های متنوع گردشگری تابستانه

مجله خبری آبادی 118/همدان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر سکونتگاه زیرزمینی سامن و پارک جهان کوچک را دو ظرفیت جدید و مستعد شهرستان در جذب مسافر برشمرد و گفت: تابستان امسال جشنواره های متعددی در شهرستان تدارک دیده شده است.

ابراهیم جلیلی یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستانه شهرستان ملایر، اظهار کرد: جشنواره دهه ولایت و امامت، پنجمین جشنواره مبلمان منبت، سومین 
جشنواره گردو و بادام، سومین جشنواره فرش ازندریان، چهاردهمین جشنواره شیره پزی و دهمین جشنواره خوشه برتر تابستان امسال برگزار خواهد شد.

جلیلی همچنین از برگزاری چهارمین جشنواره شوریجات و ترشیجات، پنجمین جشنواره آلبالو زنگنه، جشنواره سوارکاری شهر سامن و رویداد جهانی روز چوب خبر داد و افزود: بیشتر این جشنواره‌ها در نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ستاد خدمات سفر یک ستاد دائمی است که هر ساله بر اساس یک دستورالعمل مشخص با اعضا و شرح وظایف تعیین شده آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است.

جلیلی با اشاره به اینکه نوروز امسال ستاد اجرایی خدمات مطلوبی ارائه کرد و هیچ شکایت و نارضایتی در شهرستان ثبت نشد، گفت: شهرستان ملایر در زمینه گردشگری آینده بسیار روشنی پیش رو  دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر نیز بر ضرورت مشخص شدن دستور العمل ستاد اجرایی خدمات سفر تاکید کرد و گفت: هر کمیته باید طبق شرح وظایف تعیین شده برنامه ریزی و ارائه خدمات کند.

عباس خدابخشیان با تاکید بر آغاز گشت های مشترک و زیباسازی شهر ورودی های شهرستان توسط شهرداری ها و بخشداری ها مطرح کرد: جشنواره ها با قوت به منظور شور و نشاط اجتماعی در شهرستان برگزار شود؛ در ایام محرم و صفر نیز برنامه های فرهنگی با رنگ و بوی عاشورایی و حفظ حرمت این ماه ها اجرایی شود.

وی همچنین بر مشخص شدن هر چه سریعتر تقویم برگزاری رویدادها و جشنواره‌های امسال با کیفیت بهتر از سال‌های قبل تاکید کرد.
انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023