گردشگری و سفر

نرم‌افزار معرفی و راهنمای جاذبه‌های گردشگری لرستان طراحی شد

مجله خبری آبادی 118/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: نرم‌افزار معرفی و راهنمای جاذبه‌های گردشگری استان طراحی شد.

عطا حسن‌پور در نخستین همایش ملی مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری لرستان که در سالن اجتماعات شهید شکوهی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای ارتقای دانش‌بنیان زیرساخت‌های گردشگری استان، برای اولین بار، نرم‌افزار معرفی و راهنمای جاذبه‌های گردشگری استان لرستان طراحی شده که به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

وی تصریح کرد: هر گردشگری که به لرستان سفر می‌کند می‌تواند از این نرم‌افزار معرفی‌کننده جاذبه‌های گردشگری استان و راهنمای هدایت‌کننده به این جاذبه‌ها استفاده کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: بحث تبلیغات و بازاریابی یک بحث مهم برای رونق گردشگری استان است.

حسن‌پور اضافه کرد: میزهای تخصصی گردشگری برای استان‌ها تعریف شده است؛ سهم استان لرستان از این میزهای تخصصی، میز گردشگری کشاورزی و میز تخصصی ژئوتوریسم لرستان است.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نخستین همایش تخصصی گردشگری کشاورزی را با یاری سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان ادامه داد: ما در این مسیر در ابتدای راه هستیم؛ زیرساخت‌ها ضعیف هستند ولی ما همه کوشش خود را برای رسیدن به وضعیت مطلوب انجام می‌دهیم.

حسن‌پور اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم یک مربع گردشگری بین استان‌های غربی کشور تشکیل بدهیم تا بتوانیم یک چرخه اقتصاد گردشگری ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: کوشش ما این است با همکاری استان‌های غربی کشور، محور گردشگری غرب کشور را تشکیل بدهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان ادامه داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در بخش بین‌الملل، خبرنگاران خارجی مقیم کاری ایران هم به لرستان بیایند تا جاذبه‌های گردشگری استان لرستان به خارج از کشور معرفی شوند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023