گردشگری و سفر

هر رأی ملت عزت و اقتدار ملی را تقویت می‌کند

مجله خبری آبادی 118/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هر رأی ملت در انتخابات عزت و اقتدار ملی را تقویت می کند، گفت: لازم است میزان مشارکت را افزایش دهیم که این مشارکت حداقل کاری است که در برای عزت کشور می‌توان انجام داد.

مرتضی صفری، چهارم تیرماه در گردهمایی تبیین و تولید محتوا و مشارکت حداکثری مردم و فعالان فرهنگی، هنری و گردشگری در انتخابات بر لزوم نگاه علوی در حکومت داری تاکید کرد و افزود: هیچ فرایند سازمان یافته برای سوءاستفاده در حکومت اسلامی وجود ندارد فقط افرادی هستند که از موقعیت خود سوء استفاده می‌کنند که حاکمیت نیز با آنها برخورد می‌کند. 

وی با تاکید بر اینکه رأی هر شخص در مسیر آینده کشور بسیار تاثیرگذار است، افزود: این حقی که قانون در اختیار افراد قرار داده لذا همه باید از این حق رأی استفاده کند.

صفری افزود: در انتخابات پیش‌رو، از تمام گرایشات کاندیداهای مدنظر وجود دارند و حضور تک تک افراد در نتیجه انتخابات موثر و تعیین‌کننده در فرد انتخاب شونده به عنوان رییس جمهور آینده دارد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه دولت ۱۳ با تمام توان تلاش کرد تا کشور در عرصه‌های مختلف رشد و توسعه یابد، اظهار کرد: برگزاری پرشور مراسم تشییع شهدای خدمت، علی‌رغم کمبودها نشان داد مردم و افکار عمومی همراه این دولت بود. 

وی با بیان اینکه برای عزت کشور، هزینه‌های زیادی داده‌ایم، اظهارکرد: ضعف‌های موجود کشور غیرقابل انکار است اما مسیر فعلی، مسیری رو به رشد است.

صفری تصریح کرد: در حوزه‌های راهبردی جزو کشورهای مهم دنیا هستیم امروز نام ایران در بین کشورهای ابرقدرت دنیا به چشم می‌خورد. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به اینکه ۴ بنای تاریخی مهم شهر به این اداره کل واگذار شد، افزود: اعتبارات عمرانی این اداره کل نیز ۵ برابر افزایش یافته است که می‌طلبد برای حفظ میراث و گردشکری و صنایع‌دستی استان بیش از گذشته تلاش کنیم و ظرفیت‌های موجود را معرفی کنیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023