گردشگری و سفر

هم‌افزایی بخش دولتی و خصوصی کلید توسعه گردشگری چابهار است

مجله خبری آبادی 118/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه توسعه گردشگری منطقه چابهار گفت: هم‌افزایی بخش‌های دولتی و خصوصی کلید توسعه گردشگری چابهار است.

خیرالنساء امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری امروز (جمعه، ۱۲ مرداد ماه) بیان کرد: جلسه گردشگری چابهار در راستای تسریع و پیشرفت پروژه‌های گردشگری مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برگزار شده است.

در ابتدای این نشست، طهرانی‌مقدم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان گزارشی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی ارائه کرد.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری با مشارکت بخش خصوصی، گفت: لازمه توسعه استان و خاصه شهرستان چابهار به‌عنوان پیشانی توسعه و بحث رونق گردشگری در سواحل مکران توجه به ظرفیت‌های بالقوه موجود، رونق گردشگری و تقویت زیرساخته‌هاست.

وی افزود: در زمینه توسعه گردشگری منطقه لازم است حمایت ویژه‌ای از بخش خصوصی انجام شود. دستگاه‌های مربوط باید نسبت به دادن پاسخ به استعلام‌ها و انجام مراحل قانونی مربوط به گرفتن زمین، صدور پروانه‌های گردشگری همکاری ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023