گردشگری و سفر

همدان آماده میزبانی از مسافران عید فطر

مجله خبری آبادی 118/همدان معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از آمادگی کامل این استان برای تعطیلات عید فطر خبر داد.

علی خاکسار در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، درباره رزرو مراکز اقامتی استان، اظهار کرد: رزرو این مراکز معمولا پیش از تعطیلات اتفاق می‌افتد و تاکنون تعدادی از هتل‌های همدان ۱۰۰ درصد رزرو شده‌اند.

وی ادامه داد: اقامتگاه‌های بومگردی و مهمانپذیرها نیز ۱۰۰ درصد رزرو هستند و مابقی مراکز اقامتی تا ۸۰ درصد رزور شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا شب تکمیل شوند.

خاکسار در مورد فعالیت اماکن گردشگری استان در ایام تعطیلات عید فطر، بیان کرد: در این مدت اماکن گردشگری و موزه‌های استان پذیرای گردشگران هستند و ساعت کاری آنها فردا یکم اردیبهشت‌ ۹ تا ۱۸ و از دوم اردیبهشت ۹ تا ۲۰ خواهد بود. 

وی مطرح کرد: با هماهنگی‌ ستاد اجرایی خدمات سفر، آمادگی لازم برای پذیرش و ارائه خدمات مطلوب به هموطنانی که در تعطیلات عید سعید فطر استان همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند، وجود دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: کمیته اسکان نیز در دبیرخانه ستاد سفر مستقر است و خدمات‌دهی به مسافران را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023