اجتماعی

همسر رهبر نهضت اسلامی نیجریه: زنان موثرتر از آقایان در حفظ انقلاب و ارزشها هستند

همسر رهبر نهضت اسلامی نیجریه (شیخ زکزاکی)، گفت: اجازه ندهید انقلاب اسلامی تحت تاثیر قرار گیرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، زینت ابراهیم در دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، خطاب به زنان حاضر در این کنگره اظهار کرد: اجازه ندهید انقلاب اسلامی تحت تاثیر قرار گیرد، چراکه زنان موثرتر از آقایان در حفظ انقلاب و ارزشها هستند و زمانی که زنان ایستادگی کنند همه چیز خوب پیش می‌رود.

وی ادامه داد: اگر زنان منفعل باشند، همه چیز خراب می‌شود. امام خمینی (ره) این انقلاب را بنیاد گذاشتند و خدا خواست که ۱۰ سال بودند و راه را هموار کردند تا پس از ایشان رهبر ایران این راه را ادامه دهند.

همسر شیخ زکزاکی با اشاره به اینکه بزرگ ترین درسی که فاطمه زهرا (س) به ما دادند مقاومت در برابر ظلم است، افزود: فاطمه زهرا در این جهان کوتاه زندگی کردند اما علیرغم سن کمی که داشتند در برابر سختی‌های جهان ایستادگی کردند و این ایستادگی را به ما آموختند. ایشان دلیل آفرینش هستند. روایت داریم که ایشان آمدند تا به ما درس ایستادگی در مقابل ظلم را بدهند.

ابراهیم افزود: خرسندم که در بین جامعه و بانوانی هستم که یاد گرفتند در برابر ظلم ایستادگی کنند. مطمئنم همه شما بانوان حاضر در اینجا این روحیه ظلم ستیزی را دارید تا مقاومت کنید. همینطور که امام خیمنی(ره) گفتند، زنان ایرانی می‌توانند حتی از مردان بیشتر تاثیر گذار در جامعه باشند.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، در این کنگره از زینت ابراهیم، همسر شیخ زکزاکی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023