ورود اتوبوسهای «چپ در» جدید به خط شبانه یک اتوبوسرانی تهران
![ورود اتوبوسهای «چپ در» جدید به خط شبانه یک اتوبوسرانی تهران 1 d988d8b1d988d8af d8a7d8aad988d8a8d988d8b3d987d8a7db8c da86d9be d8afd8b1 d8acd8afdb8cd8af d8a8d987 d8aed8b7 d8b4d8a8d8a7 667834bd17cf9](/wp-content/uploads/2024/06/d988d8b1d988d8af-d8a7d8aad988d8a8d988d8b3d987d8a7db8c-da86d9be-d8afd8b1-d8acd8afdb8cd8af-d8a8d987-d8aed8b7-d8b4d8a8d8a7_667834bd17cf9-780x450.jpeg)
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اقدامات شرکت واحد برای خدمات رسانی بهتر در خط شبانه آزادی به تهرانپارس را تشریح کرد.
به گزارش مجله خبری آبادی 118، مهدی علیزاده در توضیح بیشتر گفت: با توجه به اتمام قرارداد شرکت خصوصی که راهبری خط یک شبانه را بر عهده داشت، شرکت واحد با بکارگیری تعدادی اتوبوس «چپ در» جدید و تعدادی اتوبوس دوکابین، نسبت به تقویت این خط به صورت ملکی اقدام کرد.
مهدی علیزاده با اعلام اینکه خدماترسانی خطوط بیآرتی تهران شبها نیز ادامه دارد و اتوبوسهای این خطوط بدون تعطیلی، در طول شبانهروز به جابهجایی مسافر میپردازند، گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران به صورت ۲۴ ساعته فعالیت میکند تا ترددهای شبانه شهروندان نیز با سهولت انجام شود.
وی با اشاره به اینکه پیش از این راهبری خط یک شبانه اتوبوسرانی در مسیر پایانه آزادی به چهارراه تهرانپارس در اختیار شرکت خصوصی بوده است، ادامه داد: به دلیل اتمام قرارداد با این شرکت، اتوبوسرانی برای رفاه مسافران شبانگاهی این خط با بکارگیری تعدادی از اتوبوس های «چپ در» جدید و همچنین تعدادی اتوبوس دوکابین راهبری خط را به عهده گرفت تا خللی در خدمات رسانی شبانه ایجاد نشود.
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، علیزاده با بیان اینکه ساعت کار خطوط شبانه از ساعت ۲۲ تا ۵ بامداد است، افزود: خط یک بیآرتی که میدان آزادی و پایانۀ غرب در منتهیالیه غربی تهران را به چهارراه تهرانپارس و پایانۀ شرق در منتهیالیه شرقی تهران متصل میکند، پس از خط ۷ اتوبوسهای تندرو، دیگر خط اتوبوسرانی تهران با بیشترین تعداد مسافر است.
انتهای پیام