جامعه شهری

چاپ بیش از ۳۰۰۰ نقشه و تشکیل ۴ کمپ خدمت رسانی به مسافران نوروزی غرب استان تهران

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به تشکیل کمپ‌های خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز در ۴ نقطه شهرستان شهریار از چاپ بیش از ۳ هزار بروشور و نقشه برای مسافران نگین غرب استان تهران خبر داد.

علیرضا فاتحی نژاد در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، در تشریح روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی در شهرستان شهریار، گفت: شهرستان شهریار هر ساله به دلیل داشتن ظرفیت‌های گردشگری از مقاصد گردشگران و توریست ها قلمداد می‌شود؛ لذا در برنامه ریزی به عمل آمده در ستاد خدمات سفر شهرستان، ایستگاه های نوروزی جهت استقبال، ارائه اطلاعات گردشگری و راهنمایی های لازم به مسافران نوروزی در ورودی های شهرهای شهرستان شهریار مستقر شده اند.

وی افزود: برای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی، غرفه‌های فرهنگی، امدادی و صنایع دستی شهرستان شهریار در این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده است و این ایستگاه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه تمهید و تدابیر لازم در ایستگاه‌های نوروزی برای مسافران پیش بینی شده است، ادامه داد: ۲ باب مدرسه «ام وهب و الزهرا» جهت اسکان مهمانان نوروزی، چهار نقطه کمپ های خدمات رسانی  و پنج هتل و مسافرخانه جهت خدمت رسانی به مسافران نوروزی پیش بینی شده و ۸ مجوز خدمت رسانی غذاهای بیرون بر نیز صادر گردیده که آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

فرماندار شهرستان شهریار تأکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی، موزه میراث فرهنگی واقع در اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری شهرستان شهریار نیز جهت استفاده و آشنایی مسافران با ابنیه و آثار تاریخی شهرستان شهریار دایر است و با تدابیر ستاد خدمات سفر شهرستان شهریار بیش از ۳ هزار بروشور و نقشه از شهرستان شهریار تهیه شده که قابل استفاده برای مسافران نوروزی می‌باشد.

فاتحی نژاد با تأکید بر اینکه روند خدمت رسانی به مسافران و گردشگران در بخش‌های مختلف در سطح شهرستان شامل ایستگاه های نوروزی سطح شهرستان شهریار مورد بازدید مسئولین قرار گرفته و ارزیابی و پایش های مستمر صورت می گیرد، افزود: از همه مسافران و هم میهنان جهت مسافرت به نگین غرب استان تهران دعوت می‌کنیم تا از زیبایی‌ها و جاذبه‌های شهرستان شهریار بهره ببرند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023