اجتماعی

کاهش ۵۳ درصدی شکایات مراجعین به کمیته امداد

مجله خبری آبادی 118/لرستان مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور با تقدیر از برخورد مناسب و سعه صدر امدادگران در پاسخگویی به مراجعین و نیازمندان گفت: تعاملات سازنده با خدمت گیرندگان موجب کاهش ۵۳ درصدی شکایات از این ناحیه شده است.

عزت‌الله میرزایی ۲۴ آذر ماه در جلسه شورای اداری مدیران امداد لرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، فضای عمومی امداد استان را فضایی سالم، امیدبخش، پر تحرک، پویا و اعتماد آفرین دانست و بیان کرد: نتایج بازرسی حاکی از طهارت اقتصادی و اخلاقی در سطح ادارات امداد استان حرکت قطار خدمت‌رسانی بر ریل صحیح خود بوده است. 

میرزایی نظارت‌پذیری، برنامه‌محوری، اخلاص، سعه صدر، مشورت پذیری و حسن خلق را از ویژگی‌های مدیریتی مدیرکل امداد لرستان دانست و با اشاره به اینکه کمیته امداد پاکترین دستگاه اجرایی کشور است ادامه داد: سلامت اداری در امداد امام(ره) همواره سیر صعودی داشته و رسوخ گفتمان مدیریت فضیلت‌گرای هیأت محترم امناء و ریاست امداد در بدنه مدیران‌کل امداد، شجاعت مدیران‌کل استان‌ها در برخورد با تخلفات، اخلاص، کار و تلاش شبانه روزی، صداقت، حساسیت و گفتمان سازی نسبت به مقوله تکریم نیازمندان، عدالت‌محوری در توزیع خدمات با اولویت مناطق محروم و حضور بی‌وقفه در بین محرومین و دسترسی آسان و سهل محرومین به مسئولین امداد را از جمله دلایل این توفیقات دانست. 

میرزایی با تقدیر از بال‌های نظارتی امداد لرستان، تصریح کرد: نتیجه بازرسی باید منجر به ارتقاء شجاعت و جرأت‌ورزی مدیران اجرایی باشد و از این رو، رویکردهای حوزه بازرسی تسهیل کننده است و برای سیستم نقش ترمز و دست انداز ندارد. 

مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور با اشاره به ارتقاء جایگاه امداد امام(ره) در سطح عمومی جامعه افزود: ارایه گزارش عملکرد شفاف امداد به مردم، مسئولین و خیرین باید با هنرمندی انجام شود و بحمدلله اعتماد عمومی مردم به این نهاد نورانی و الهی امروز در بالاترین سطح قرار دارد. 

وی با اشاره به فضای مطلوب خدمت‌رسانی به محرومین در کمیته امداد بیان کرد: در نظام دینی، الهیات غنی اسلامی و دستگاه تفکری حضرت امام(ره) و حضرت آقا، از نیازمندان و محرومین به عنوان حافظان نظام و سرچشمه‌های انقلاب یاد شده و این ولی نعمتان در این شرایط سخت سال‌های اخیر همواره نشان دادند که حافظ نظام هستند. 

میرزایی با تقدیر از برخورد مناسب و سعه صدر امدادگران در پاسخگویی به مراجعین و نیازمندان گفت: تعاملات سازنده با خدمت گیرندگان موجب کاهش ۵۳ درصدی شکایات از این ناحیه شده است.

مشاور رئیس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور همچنین شکستن صفوف پشت نوبتی به واسطه تأمین اعتبارات و حمایت ویژه ریاست امداد در سرفصل‌هایی مثل جهیزیه، بیماران صعب‌العلاج، وام‌های ضروری و کارگشایی، اجاره مسکن، ودیعه مسکن را عامل مهمی در رضایتمندی خدمت‌گیرندگان از امداد دانست. 

عضو قرارگاه مرکزی امداد الکترونیک با اشاره به ضرورت نیازسنجی دقیق در ارائه خدمت به محرومین، توسعه شبکه امداد الکترونیک و ثبت تمامی خدمات ارایه شده به نیازمندان در سامانه امداد هوشمند را از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه دانست که می‌تواند عدالت‌محوری حداکثری در توزیع خدمات را به همراه داشته باشد. 

وی با تأکید بر برخورد سخت حوزه بازرسی با همکارانی که در انتخابات بر له یا علیه کاندیداها از امکانات و ظرفیت‌های امداد استفاده کنند افزود: خط قرمز ریاست امداد دوری این نهاد الهی از مباحث سیاسی و عدم استفاده ابزاری از ولی نعمتان در این مسیر است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023