جامعه شهری

۲۳ پروژه شهری سمنان به بهره‌برداری رسید

مجله خبری آبادی 118/سمنان در آیینی با حضور استاندار سمنان، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان ۲۳ پروژه شهری سمنان به مناسبت دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری رسید.

حسین موسوی، شهردار سمنان و رئیس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم ۱۷بهمن ماه در این آیین اظهار کرد: بخش اعظمی از این پروژه ها از طرح‌های نیمه تمامی بود که با اقدامات صورت گرفته در این مدت آماده بهره برداری شدند.

وی با بیان اینکه پروژه های جدید متعددی در حوزه مدیریت شهری سمنان در دستور کار قرار دارد، افزود: این پروژه‌ها به مرور و در طول سال طی آیین های مختلف به بهره برداری می رسد.

شهردار سمنان با اشاره به عضویت سمنان در اتحادیه جهانی جاده ابریشم اضافه کرد: زیباسازی ورودی شهر سمنان در زمینی به مساحت ۱۲۶ هکتار و در قالب مجتمع خدماتی جاده ابریشم در دستور کار است.

وی از تقاطع غیرهمسطح امام حسن(ع) شهر سمنان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال ساخت مرکز استان نام برد و خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه به ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

موسوی از افتتاح مجموعه تجاری گردشگری استخر زاوقان در دهه فجر خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.همچنین مجموعه گردشگری بلوار آیت الله عالمی نیز با هشت میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

شهردار سمنان اضافه کرد: مجموعه ورزشی پارک کوهستان، بازپیرایی بوستان ارگ سمنان، بوستان ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربعی سرو، بهره برداری از باغ فدک، بازپیرایی میدان مشاهیر و بوستان امام رضا، افتتاح گلخانه سوکان، افتتاح بوستان نشاط با وسعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، کلنگ زنی فاز دوم شهرک بازیافت به وسعت ۲۰ هکتار، پروژه گازرسانی به مرکز دفن زباله، بهره برداری از تجهیزات آتش نشانی، مرمت پیاده راه طالقانی، چندین غرفه تنظیم بازار، آغاز عملیات آماده سازی شهرک هوافضا و… از دیگر پروژه های شهری سمنان در دهه فجر است.

رئیس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان ادامه داد: این ۲۳ پروژه شهرداری امروز و در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به شهروندان شهر اخلاق تقدیم می‌شود.

وی وعده داد: به ساخت پروژه های شهری در حال ساخت سرعت بیشتری داده شود تا مردم زودتر از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023