گردشگری و سفر

اقامت ۴۲ هزار نفر در مراکز گردشگری همدان

مجله خبری آبادی 118/همدان مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از اقامت ۴۲ هزار نفر در مراکز گردشگری استان خبر داد.

محسن معصوم‌علیزاده در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه سال قبل تا سوم فروردین شش هزار و ۱۴۴ نفر در هتل‌ها، دو هزار و ۲۳۴ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک‌هزار و ۴۲۷ نفر در مهمانپذیرها و یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

وی افزود: در این مدت یک‌هزار و ۳۳۷ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۲۶۱ نفر در متل‌ها، ۹ هزار و ۱۴۷ نفر در خانه‌مسافرها، ۱۶ هزار و ۴۵۵ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و چهار هزار و ۲۳۸ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت و مابقی در سایر مراکز اقامتی در این مدت زمان اسکان پیدا کردند.

معصوم‌علیزاده با اعلام اینکه در مدت زمان یاد شده ۱۲۴ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان انجام شده است، تصریح کرد: ۱۱ مورد تذکر، سه مورد تشویقی و دو اخطار کتبی نیز صادر شده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در ادامه از بازدید ۲۶۱ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان خبر داد و افزود: غار علیصدر، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر بیشترین آمار بازدید گردشگران نوروزی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023