گردشگری و سفر

گردشگری و معدن، بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان

مجله خبری آبادی 118/کرمان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: بخش‌های گردشگری‌، کشاورزی و معدن، بهترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری استان هستند.

امیر حسن زاده در نشست کسب و کار سرمایه‌گذاری خارجی استان کرمان خطاب به دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از سرمایه‌گذاران اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای استان بوده و لازم است برای تسهیل مجوزهای سرمایه‌گذاری تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند و باید تبصره‌های اجرایی نیز در مسیر قانونی جلو برده شود.  

حسن‌زاده گفت: دنیای کنونی، دنیای تجارت و ارتباطات تجاری است. سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در کنار هم باید فعالیت داشته باشند و در بخش‌های گردشگری‌، کشاورزی و معدن که بهترین موارد سرمایه‌گذاری استان هستند، این ارتباط تجاری همواره ‌برقرار شود.

صادق سلطانی‌نژاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند کسب و کار سرمایه‌گذاری خارجی در استان گفت: از مسائل مهم کشور، رفع مشکلات در مسیر دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در درگاه ملی مجوزهای سرمایه‌گذاری است.

وی بیان کرد: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که در این مسیر ما را همیاری کنند و اگر مشکلاتی در دستگاه‌های اجرایی مغایر قانون است، معرفی نمایند تا رسیدگی شود.

سلطانی‌نژاد در ادامه افزود: دستگاه‌های اجرایی که توان حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی‌ در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن را دارند، اعلام آمادگی کنند تا بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه‌گذار، طرح‌ها را به مرحله اجرا برسانیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023