اجتماعی

«ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران»؛شعار وزارت جوانان برای روز ملی جمعیت

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز ملی جمعیت سال ۱۴۰۲، گفت: شعار محوری این برنامه‌ها «ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران» خواهد بود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی‌فر در خصوص برنامه‌های روز ملی جمعیت که مصادف با روز ۳۰ اردیبهشت ماه است، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز ملی جمعیت، وزارت ورزش و جوانان مطابق سال گذشته برنامه‌های گسترده‌ای را در سطح کشور  اجرا می کند.

وی تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می توان به برگزاری مراسم تجلیل از فعالان و خادمان حوزه جمعیت و فرزندآوری اعم از گروه‌های جهادی، مدیران کل، نویسندگان، کارگردانان، هنرمندان و همچنین تقدیر از گروه‌های مرجع و تأثیرگذار مانند ورزشکاران، بازیگران و تقدیر از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر که در کار و تحصیل موفق بوده‌اند، اشاره کرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادامه داد: برگزاری کمپین‌های رسانه‌ای با موضوع بزرگداشت روز ملی جمعیت، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور صاحب نظران استانی توسط رسانه‌ها، برگزاری نشست مدیران کل استان‌ها با گروه‌های اثرگذار در حوزه جمعیت و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی با حضور اعضای خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور به مناسبت بزرگداشت روز ملی جمعیت خواهد بود.

بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی با بیان این که شعار محوری این برنامه‌ها «ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران» خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس توافق صورت پذیرفته با وزارت کشور، برگزاری «برنامه جایزه ملی جمعیت» با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری‌ها در سطح کشور نیز از دیگر برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در هفته جمعیت خواهد بود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023